Наверх
Меню
Меню
Левіафан Оксани Чепелик - Результаты поиска
співпраці з Вячеславом Чепеликом-Кожіном, “Левіафан - 3” та “Портал” - широкомаштабне чорно-біле (земля-сніг) графічне зображення http://be-inart.com/post/view/2372. Проект «Левіафан» / «Leviathan», що пропонував доторкнутися до біблійного міфу, складається з циклу об’єктів, попередні з яких були реалізовані в рамках фестивалів «Міфогенез - 2015» та «Міфогенез - 2016» http://www.be-inart.com/post/view/1309. Цього року на озерах Немирівського городища я б залюбки продовжила роботу з льодом над циклом «Левіафан», та, нажаль лід на водоймах завдяки відлизі був аж занадто слабким. В моєму підході характерною є тяглість тем і підходів із року в рік не тільки в “Левіафані”, продовженням розробок, започаткованих в інсталяції “Калабі—Яу маніфолд”, де багатовимірні простори об'єднують коливання – як квантово, так і геометрично – породжуючи комплексні складки,
Оксана Чепелик реалізувала проекти “Левіафан - ІІІ” і “Портал” в рамках XIII Міжнародного фестивалю мистецтва довкілля “Міфогенез” 23-25 лютого 2018, що традиційно відбувається на Немирівському скіфському городищі. 23 лютого 2018 р., о 17. 00 в Вінницькому обласному краєзнавчому музеї відбулося відкриття-презентація проекту Міжнародного Фестивалю мистецтва довкілля «Mithogenes XIII», на якій були представлені світлини минулорічних проектів, серед яких був і авторський об’єкт “Ноктюрн” (2017). До участі в цьогорічному проекті долучилися художники з Республіки Польща Matylda Salajewska (Katowice) та Artur Wabik (Krakow) та митці з українських міст Києва, Харкова, Львова, Сум і Вінниці. Куратор Міжнародного зимового Фестивалю мистецтва довкілля «Mithogenes XIII» Никитюк Олександр, ГО «Лабораторія актуальної творчості». Головна концепція проекту залишається незмінною -
згадати інсталяцію «Древо життя» Оксани Чепелик, реалізовану 17 вересня 2016 року у  Великій Синагозі міста Острог, Рівненської області в рамках проекту “Міфологема міста” / “Метамісто”.   Iнсталяція «Древо життя» ОксанА Чепелик Острог, Рівненська область 17 вересня 17:00 Велика Синагога   Аби привернути увагу до Великої Синагоги в Острозі, однієї з найстарших в Східній Європі, побудованої в XV столітті реалізується інсталяція Оксани Чепелик «Древо життя». Костянтин Острозький 1576 року заснував тут славну Острозьку академію, зібрав у ній видатних науковців і педагогів. В Острозі також працював Іван Федоров, що видав свої найвідоміші книги, «Буквар» та Острозьку Біблію і т.і.   В Острозі жили українці, євреї і татари. З початку XIX століття і до 1941 року більшість населення були євреї. У 1921 році чисельність єврейського
від Фортінбраса» (35 мм, 2001) Оксани Чепелик, що базується на збірці есеїв з тією ж назвою Оксани Забужко, авторки відомого автобіографічного роману «Польові дослідження з українського сексу», є кінодебютом художниці і відображає її інтенсивный досвід в мистецтві и мультимедіа. У фільмі Оксана Чепелик інтерпретує філософський текст і феміністську інтонацію авторського погляду на національну свідомість в просторі культурного лихоліття, створюючи асоціативну тканину зіставлення експресивного зображення та коментаря. Режисер конструює уявний міфологічний простір феномена, що вивчається, за допомогою метафоричних дій перформенса і колажів з хронік минулих років і фрагментів історичних фільмів. Вона також звертається до підходу Тараса Шевченка до жіночої суті і уявленні про жіночу долю в Україні, інтерпретуючи процеси через ставлення до жіночого тіла (у філософському прочитанні - тіла культури), яке
та дигітальними рухомими орнаментами Оксани Чепелик і представлено у проекті “КОЛАДЕР_100: Присвята Василю Кричевському”. Проект стосується подій, які відбувалися в різних урбаністичних ландшафтах і вплинули на подальший історичний розвиток. Він досліджує канонічні місця політичної історії XX-ХХІ століть.     Проект «КОЛАЙДЕР_100» зосереджується на Київському Євромайдані та функціонуванні суспільного простору, де ідеали свободи, демократії і Права Людини цинічно були розтоптані олігархічною владою, та Сараєво, місці вбивства ерцгерцога Фердинанда 2014 року, що стало приводом до початку І світової війни і подальшої найглобальнішої зміни мапи світу, і Національній Бібліотеці Боснії і Герцеговини, яку першу обстріляли і спаслили під час Сербсько-Боснійської війни 1992-1995 (Премія Artraker, Великобританія). Проект працює з наукою, публічним простором та історією, звертається до нашого часо-простору, послуговуючись
“КОЛАЙДЕР” Оксани Чепелик в результаті конкурсу було відібрано для демонстрації в IICAT - Міжнародному інституті сучасного мистецтва і теорії в Мангалії, в Румунії. В рамках виставки художниця реалізує мистецький перформенс "КОЛАЙДЕР_ОРНАМЕНТ" під час першої літньої резиденції IICAT. Літнє туристичне місто на Чорному морі, близькість Мангалії до зони напруги в Криму і плацдарму російськиого мілітаризму - чудове місце для цього перформенсу. Апелюючи до традиційних українських орнаментів, Оксана Чепелик малює орнаменти, отримані з відео-інсталяції Київського Євромайдану 2013-2014, на своєму власному тілі, на тілі свого сина, та на тілах добровольців на вибір кров'ю, або хною. Оскільки кожен орнамент наноситься на тіла учасників, то учасники можуть розділити біль і втрати війни, що відбувається, як здається, десь на периферії – в Україні чи в Сирії. Спільне використання цієї крові важливе - ці події торкаються всіх у світі, доказом
іграшки лідерів” ОКСАНИ ЧЕПЕЛИК в проекті «Анонімне суспільство», ПінчукАртЦентр Київ. 27 жовтня 2017 - 7 січня 2018   Виставку «Дослідницька платформа: Анонімне суспільство» присвячено періоду розпаду Радянського Союзу, коли громадянське суспільство лише починало формуватися. «Анонімне суспільство» є метафорою відсутності суспільства як такого, в якому індивід успадкував недовіру до влади, що вже не мала авторитету, та інерційно перебував під незримим оком Великого Брата. Виставка розглядає період аномії, в якому опинилось українське суспільство, коли новий інститут влади ще не було створено, а людина продовжувала залишатися непомітною. Фільм “Улюблені іграшки лідерів” Оксани Чепелик був створений в Банфф центрі мистецтв у Канаді. Фільм досліджує природу тоталітаризму. Це - відео, що базується на авторському перформенсі з тією ж назвою та на інтерактивній інсталяції «Piece of Shit»,
грудня 2017 відбулася лекція Оксани Чепелик «Критичне мистецтво і новітні технології в колізіях часопростору» в межах публічної програми дослідницької виставки «Анонімне суспільство» в ПінчукАртЦентрі. Розглядалася  - культурологічна дилема родом з 90-х щодо ролі технологій у семантичній мутації  середовища сьогодні; - взаємодія архітектурних просторів, сучасного мистецтва і новітніх технологій з побіжним доторком до проблем гендеру і політики;  - взаємодія між мікро- і макросистемами, між фізичними і соціальними світами, що досліджує різноманітність сучасних та історичних явищ - часопростір у фізиці vs історичний часопростір, де митець - глобальний тревелер, який вільно мандрує різноманітними культурами, препаруючи історію і . Наш час  характеризується пильною увагою світової теоретичної думки до мистецтва, пов’язаного з дослідженням свідомості, ідентичності, комунікації і новітніх
і фото: Оксана Чепелик Фотопроект ОКСАНИ ЧЕПЕЛИК на 《鯤鯓顯影》TiFF 2018, Тайвань. Фотопроект ОКСАНИ ЧЕПЕЛИК «Meta-Physical Time-Space» демонструється в рамках《鯤鯓顯影》TiFF 2018 - Тайнанського міжнародного фото фестивалю, Тайвань 16 листопада 2018 – 27 квітня 2019, А1 Галерея, Культурний Парк Шау-лонг, Тайнань. Тайвань.  Панорамна презентація Тайванської церемонії, де мультитемпоральні події співіснують в ряду єдиного зображення: містичного, магічного, одночасно реального і віртуального. Тайваньська релігійна церемонія може тривати кілька днів. В панорамі подається плинність подій, що поєднує як Інь та Янь (у східний філософії з виникненням полярності Інь і Ян, виникають протилежності, з узгодженості дій яких виникають зміна, рух і взаємне проникнення - і внаслідок цього виникає світ), день та ніч, Схід та Захід: денну частину ритуалу з традиційними церемоніями і вечірню, в яку залучені елементи західної поп-культури з пін-ап дівчатами. Досить важко
Оксани Чепелик на Carbon Media Art Festival 1-17.02.2019. В рамках Carbon Media Art Festival 1-17.02.2019 відома українська художниця Оксана Чепелик перетворила свою інсталяцію "Нейронна мережа" на Портал. Влітку 2018 року у Тайвані, в Культурному парку Шаулонг, Оксана Чепелик створила світ з імерсивного середовища, проекцій, лайтбоксів і об’єкта космічних форм. Авторка назвала проект «Метафізичний часо-простір». Портал у майбутнє і цей часо-простір відкрився на Carbon Media Art Festival.  Перед тобою цілий світ, у якому авторка шукаючи сценарії виживання у турбулентній реальності пропаганди й постправди, апелює до концепції часо-простору і замислюється над процесами, що формують майбутнє. Carbon Media Art Festival, фокусуючись на майбутньому, по суті, провадить колективне мистецьке дослідження протилежностей: тіні і світла, душі і інтелекту, природи і цивілізації. Ідея фестивалю об'єднує контрасти в один
Оксани Чепелик “КОЛЛАЙДЕР_100” на Міжнародному арт фестивалі в Солсбері, Великобританія.    В результаті міжнародного конкурсу проект Оксани Чепелик “Колайдер_100” був відібраний на виставку "Ненаситний розум" Міжнародного фестивалю мистецтв Солсбері 2019 року. Wiltshire Creative отримав більше 400 міжнародних заявок на цю виставку, Оксана Чепелик є однією з семи відібраних художників. Ця виставка буде проходити в Арт Центрі Солсбері з 24 травня до 13 червня 2019 року.  Wiltshire Creative – це пан-мистецька організація, що об'єднує Центр мистецтв Солсбері, Міжнародний фестиваль мистецтв Солсбері і Театр Солсбері. Це амбіційна та інноваційна об’єднуюча мистецька платформа, унікальна для Південно-Західної Англії. Міжнародний фестиваль мистецтв Солсбері проходить вже більше 40 років. Цього року фестиваль проходитиме з 23 травня до 9 червня 2019 року в більш ніж 16 локаціях по всьому місту та за його межами.
2015. - Oksana Chepelyk. LEVIATHAN 2   - В Україні щорічно проходить декілька фестивалів ленд-арту: в Могриці, у Вінниці, на острові Хортиця і в Києві. Відомі ваші інтервенціоністські проекти у довкіллі публічного простору, як відбулося залучення до мистецтва ленд-арту?   - До “Міфогенезу-2015” я кілька разів співпрацювала з фестивалем ленд-арту “Весняний вітер” у Києві (2010, 2014), хотіла поїхати на фестиваль на Хортиці минулого року, але він співпав з виставкою візуального та медіамистецтва «Декомпресія» в рамках фестивалю сучасної української культури «Україна – вільна сцена» в серці Парижа в центрі сучасного мистецтва «SOUFFLE collectif», що знаходиться в середньовічному храмі Сен-Меррі біля Центру Помпіду (навпроти фонтану Стравінського), де я демонструвала свій проект “Колайдер_100”. А влітку участь у фестивалях завжди є дещо
“Не просто гра” Оксани Чепелик в конкурсі Міжнародного фестивалю Signes des Nuit, Париж Maison du Mexique, Cité internationale universitaire de Paris  Compétition Internationale / Cinéma Trangressif # 2  “Не просто гра” Оксана Чепелик (Україна) 2017 | 15:06 хв.   У фільмі звуки ударів м'ячів перетворюються на постріли - обидві реальності війни і мирного життя зливаються в просторі спортзалу. Фільм досліджує пост-травматичну реабілітацію спортом ветеранів АТО. Оксана Чепелик вивчала арт, Київ, медіа-арт, Бенфф Центр, Канада, UCLA, США. З 1994 вона створює експериментальні фільми: «Хроніки від Фортінбраса», «Реальний майстер-клас», «У затишку білих акацій. Фільм було створено після реалізації проекту “Не просто гра” в рамках виставки «Точки наближення», кураторки Анна Погрібна та Руслана Козієнко. CSM і Korydor через конкурсний відбір заппросив
Оксани Чепелик на виставці "Flashback. Українське медіа-мистецтво 90-х"  в Мистецькому Арсеналі 1.03-6.05.2018. Оксана Чепелик в рамках виставки "Flashback. Українське медіа-мистецтво 90-х"  представила 2 проекти: “Очевидна невідворотність” (1997-1998) і “Хор” (1998). Коротка версія  відео “Очевидна невідворотність”  була відзначена Grand-prix 1998 на Фестивалі відео "Dreamcatcher". Проект “Очевидна невідворотність”, із циклу фотографій, 100х75 см, 1998. – IMG_8881a.jpg На виставці проект "Очевидна невідворотність" представлений фрагментом з циклу фотографій (100х75 см) і 2-екранною інсталяцією (з  українською версією 35 хв. і англійською версією 53 хв). Проект створено за 20 років до відомого флешмобу “Я не боюсь сказати”.         “Протягом грантового періоду у США, Оксана Чепелик реалізувала
до проблематики, на діалектиці Гегеля. Проект Оксани Чепелик "Homage Ксенакісу" апелює до ідеї паралаксного бачення Жижека, об'єднує присутність непереборного паралактичного розриву, зіставлення двох тісно пов'язаних перспектив, між якими неможливі ніякі нейтральні точки зіткнення. Щоб віднайти параболи Ксенакіса порібно обійти навколо
Collider” ОКСАНИ ЧЕПЕЛИК в рамках XVII  LPM 2016 Amsterdam - Live Performers Meeting 12-14 травня, 2016 Tolhuistuin, Амстердам | Нідерланди “Чорногорсько-український колайдер”   Проект "MO/UA Collider", що працює з такими поняттями як часопростір, наука та громадський простір, звертається до історії Чорногорії та України. Він досліджує етапи історії Чорногорії і останні українські події, вплітаючи їх в мозаїчні панорамні відео-проекції. Розгляд трансформаційного потенціалу мистецтва в епоху пост-медіа під кутом зору відновлюваного майбутнього, викликаний терміновою потребою прослідкувати за вирішальними мутаціями, обумовленими зміною уявлень про сучасний світ, вимагає звернення до контексту критичного мислення ХХІ століття. Необхідність зблизити функції мистецтва, технології та наукові дослідження в культурній практиці показує, яким чином ми розуміємо світ сьогодні, як результат наукового і
vs квантовий перехід” ОКСАНИ ЧЕПЕЛИК в рамках XVIIІ LPM 2017 Amsterdam - Live Performers Meeting 18-21 травня, 2017  Radion, Амстердам | Нідерланди  За підтримки Міжнародної благодійної організації “Фонд підтримки міжнародного співробітництва України” Проект “ОДЕСЬКИЙ КОЛАЙДЕР, або турбулентність vs квантовий перехід” це панорамна презентація найбільш політичних спалахів. Проект досліджує Потьомкінські сходи в Одесі (як феномен революції 1905 року, так і культурний феномен («Броненосець Потьомкін» Сергія Ейзенштейна, 1925)). Україна – більше не безлика точка на політичній мапі, завдяки революції Гідності і Одеса 1905 року розпочала цей процес проявлення турбулентності. Термінова потреба прослідкувати за вирішальними мутаціями, обумовленими зміною уявлень про сучасний світ, вимагає звернення до контексту
"Слов'янський колайдер" ОКСАНИ ЧЕПЕЛИК в проекті "На межі" в Я-Галереї.    “Слов’янський колайдер”  Аудіо-візуальний твір Автор - Оксана Чепелик Музика – Максим Шалигін   Проект “Слов’янський колайдер” досліджує часо-просторовий аспект поняття межа. Межею став 2014 не тільки для Слов’янська, а і для всього людства. Проект відновлює і проявляє причинно-наслідкововий зв’язок в епоху пост-правди. “Слов’янський колайдер” стосуєтся події в урбаністичних просторах та їх транформацій 2014 року з фокусом на Соборній площі. Проект також працює з іконографічним для Слов’янська зображенням 2-х тереконів, під славнозвісною горою Карачун, на якій була повалена телевізійна вишка, а 2016 знов відбудована. Він відштовхується від авторського довготермінового проекту "Колайдер", в якому через Ідеї Зіткнень схрещується наука фізика та її
конкурсного відбору українську художницю ОКСАНУ ЧЕПЕЛИК запрошено до участі у програмі мистецької резиденції Арт-поселення Шаулонг / Soulangh artist Village - SAV та до демонстрації проекту “City Code” / “Код міста” в галереї А13 Культурного Парку Шаулонг в 2018 році, що надає можливість всім митцям і гостям міста Тайнань ознайомитися з проектом. Проект працює з такими поняттями як часо-простір, наука, публічний простір, історія і новітні технології. У фокусі проекту Київ і Тайнань. Авторка є запрошеною прочитати лекції: "Міжнародний Фестиваль Соціальної Скульптури та інші дослідження арт практик в урбаністичному середовищі", що має до справи із залученням людей, груп і громад в мистецьких процесах, де місто – у фокусі дослідження, і "Взаємодія архітектурних просторів, сучасного мистецтва і новітніх технологій", засновану на авторській монографії, де у фокусі проекти, що перебувають на перехресті медіа-арту і соціального
мистецтв в Тайбеї та до демонстрації фільмів Оксани Чепелик 13.07.2018, що розпочинає новий цикл KD Museum Goes Late відомої Кванду Бієнале.  Оксана Чепелик в експозиції Кванду Музею Lin Guan-Ming “Waiting for”, Video installation, 2018. – IMG_4957a.jpg Починаючи зі своєї першої експозиції в 2008 Кванду Бієнале поєднує персональні виставки десяти художників з різних країн Азії, щоб утворити перехрестя і сконструювати главу в сучасному мистецтві, що належить виключно Азії. Одночасно, відповідно до академічної орієнтації університетських художніх музеїв, Кванду Музей образотворчих мистецтв запланував "Азійський Сучасний Художній Форум", створивши платформу для діалогу, який відповідає методам незахідного стилю Азійського сучасного мистецтва. Це – надія, що така платформа, створена Кванду Бієнале, поєднає разом художників, кураторів, мистецтвознавців, арт простори й інші мистецькі спільноти та виставкові
Календарь
27/06

З 27 червня по 10 липня в ЦСМ «Білий Світ» проходитиме виставка живописця Ахри Аджинджала «Внутрішній пейзаж». Відкриття виставки – 27 червня о 19:00. Мистецькому простору ...

28/06

Виставка «Заборонений образ» - проект Дослідницької платформи PinchukArtCentre, що складається з двох частин. Перша представляє персональну виставку Бориса Михайлова, а друга, яка називається ...

28/06

28 червня в приміщенні Річкового вокзалу відкриється виставка Валентини Засуцької «Дрони». Серія живописних полотен присвячена темі насильницького вторгнення в життя кожного з нас і є продовженням ...

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **