Наверх
Меню
Меню
Событие
23/12
Назустріч відчуженню. Юрій Пікуль
Изображение сделано 19.12.21 в 13.52.jpg
Изображение сделано 19.12.21 в 13.52.jpg
Юрій Пікуль, Міністерство культури та інформаційної політики України. з серії _Назустріч відчуженню_ полотно, олія. 200х150 см.jpg
Юрій Пікуль, Міністерство культури та інформаційної політики України. з серії _Назустріч відчуженню_ полотно, олія. 200х150 см.jpg
Юрій Пікуль, PinchukArtCentre. Вхідна група. з серії _Назустріч відчуженню_ полотно, олія. 200х150 см.jpg.jpg
Юрій Пікуль, PinchukArtCentre. Вхідна група. з серії _Назустріч відчуженню_ полотно, олія. 200х150 см.jpg.jpg
Изображение сделано 19.12.21 в 13.52.jpg
Юрій Пікуль, Міністерство культури та інформаційної політики України. з серії _Назустріч відчуженню_ полотно, олія. 200х150 см.jpg
Юрій Пікуль, PinchukArtCentre. Вхідна група. з серії _Назустріч відчуженню_ полотно, олія. 200х150 см.jpg.jpg

Назустріч відчуженню. Юрій Пікуль

Dymchuk Gallery представляє нову виставку Юрія Пікуля «Назустріч відчуженню», що складена з живописних полотен та інсталяції, створених у 2021 році.

Автор у своїх роботах реалістично зображує вхідні групи важливих культурних інституцій України: Міністерства культури, Національного художнього музею України, Мистецького арсеналу та інших, і звертає увагу глядача на відчуття відчуженості, яке викликають у автора ці заклади. 

«Ця серія, з одного боку, є живописно-протокольною фіксацією зовнішнього вигляду основних культурних та художніх інституцій Києва у 2021 році. Я виконував ці роботи як фото на паспорт, та не ставив перед собою жодних завдань, крім як продемонструвати впізнаваність об'єкта в нейтральному середовищі, позбавленому емоцій, об'єму та глибини. Так, картини тут працюють як формальне зображення у наукових книгах 19-20 століть, наділене єдиною функцією — дати наочне уявлення про зображуваний об'єкт.

З іншого боку, через ці роботи мені хотілося продемонструвати своє суб'єктивне сприйняття обраних інституцій, своє неототожнення з ними, а також артикулювати відчуття взаємного відчуження і непричетності, закритості, непомітності, паралельного існування, що ніде  не перетинається. Плаский, як театральна декорація, фасад, за яким нічого немає. Такий же плаский, як і класична картина, що імітує глибину, за якою теж нічого немає. І тут можна поставити знак рівності між інституціями реальними та зображеними. Знак рівності (=) як дві паралельні лінії, що ніколи не перетинаються».

Юрій Пікуль

 

 

Юрій Пікуль народився у Києві у 1983 році. У 2005 вступив до Національної Академії образотворчого мистецтва і архітектури, проте згодом забрав документи за власним бажанням. З 2007 року і по сьогодні веде виставкову діяльність в Україні та за кордоном. Живе і працює у Києві.

 

​23.12.21 - 30.01.22

Адреса: Київ, вул. Ярославська, 21

 

комментарии
Календарь
28/05

28 травня о 14.00 у Національному музеї українського народного декоративного мистецтва відкривається виставка «Жива скарбниця київського розпису. Сучасні тенденції», присвячена Дню Києва. Це ...

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **